Viziunea asupra leadershipului și lecțiile din copilărie

Pentru Sore, un lider adevărat este un om care reușește să motiveze și să inspire fără să se străduiască neapărat, în special prin puterea exemplului. Liderul trebuie să îmbine întotdeauna cuvântul cu fapta.

Deși nu se considera neapărat un lider în copilărie, Sore a fost mereu cea care a unit oamenii și a inițiat mișcări creative (de exemplu, a fondat ziarul școlii). Ea subliniază constant importanța echipei:

Se vede pe sine ca fiind „locomotiva”, dar recunoaște că nu ar putea îndeplini nimic fără „vagoanele din tren” – adică oamenii care muncesc alături de ea.

Părinții ei, deși economiști, i-au insuflat pasiunea pentru frumos și, mai ales, capacitatea de a se organiza foarte bine – o trăsătură care o diferențiază de „marea majoritate a artiștilor care sunt mai haotici”.

Mentorii-cheie care i-au ghidat viața

Primii mentori care i-au dat o lecție de feminitate și respect de sine au fost chiar părinții săi: „chiar și când duci gunoiul, nu te duci oricum”.

Ruxandra Ion (LALA BAND) a fost primul ei mare mentor profesional. De la ea a învățat că un lider nu trebuie să mulțumească pe toată lumea, ci trebuie să ia decizii care servesc binelui proiectului pe termen lung.

Pe Smiley îl admiră pentru autenticitate. Smiley este „la fel, se comportă, vorbește la fel oriunde s-ar afla”, fiind printre puținii care își păstrează aura naturală.

Astăzi, ea se consideră propriul său mentor, retrăgându-se cu sine pentru a-și asculta intuiția.

Punctul culminant și pericolul faimei

LALA BAND a fost pentru Sore un moment de „răsplată la un moment potrivit” și un mare noroc, care a lansat-o rapid la o scară națională.

Însă a existat un pericol al faimei. Văzând reacțiile fanatice ale publicului (copii care plângeau și tremurau), a conștientizat cât de periculos poate fi succesul dacă nu ești „grounded” (înrădăcinat).

Cea mai mare greșeală profesională a fost o perioadă în care a uitat cine este și de ce face muzică, concentrându-se doar pe „ce trebuie” (rețeta de succes, de radio) și ignorând ce-i plăcea ei.

După o perioadă de maturizare și introspecție, Sore a decis să ia o pauză de 5 ani de la lansările muzicale, un timp necesar pentru a-și da seama ce vrea cu adevărat.

Din ianuarie (2026), revine cu muzică nouă, cu un „sound mult mai matur”. Acum, muzica „închide cercul” carierei sale, nefiind punctul de plecare, ci un element care echilibrează celelalte proiecte (haine, podcast, online).

Antreprenoriatul: de la plasa de siguranță la pasiune

Sore a lansat brandul de haine acum aproximativ 12 ani, dintr-o „oarecare panică sau dintr-o oarecare dorință de plasă de siguranță” (știa că „Pariu cu viața” se încheie și nu voia să aibă o singură sursă de venit).

Investiția inițială (estimată la 6-7 mii de euro) a fost făcută fără un business plan și a mers pe pierdere în primii ani. Sore a refuzat să închidă businessul, transformând pierderea într-o experiență bună, care i-a dat curajul de a investi și în alte proiecte (precum podcastul).

Antreprenoarea recunoaște însă că a face modă originală în România, fără a importa din China, este un business sustenabil, dar nu unul care să te îmbogățească. Lucrează cu aceeași prietenă din copilărie pe partea de administrare, demonstrând o loialitate puternică și dorința de a lucra în „familie”.

Lansarea podcastului, după 5 ani de amânare, a fost o investiție financiară mare, dar bazată pe intuiție. Ea consideră podcastul ca fiind tot un proiect de antreprenoriat (ea fiind producător).

Nu și-a stabilit niciodată targeturi de tipul „primul milion” și nu are frica de eșec. Cea mai mare frică în business este să se plictisească. Succesul ei este definit de starea de bine din prezent și de faptul că „nu este îngrijorată pentru următorii ani”.

Cei mai mulți bani îi vin din online (brand collaborations, influencer marketing), podcast și muzică. Brandul de haine „nu-i ia bani”.

Divorțul și cum și-a regăsit forța interioară

Sore a traversat separarea de tatăl copilului ei, o căsnicie de 8 ani, refugiindu-se în muncă și sport. Participarea la „Dancing on Ice” (în care a făcut performanță într-un sport nou) i-a dat o „forță interioară fantastică” și un „boost de încredere foarte mare”.

„Ni se dă ce avem nevoie, nu ce vrem”. Ea și fostul soț au acum o relație mai bună.

Adevărul cel mai dur a fost să nu caute vina doar în celălalt, ci să se autoanalizeze: „Uită-te și la tine și ia vezi care sunt greșelile pe care tu le-ai făcut.”

Relația actuală, terapia și sfaturile pentru fiica sa

Iubirea actuală este diferită, deoarece s-au întâlnit amândoi maturi (ea la 33 de ani, el cu experiență) și cu repere clare (știa ce își dorește și ce nu).

A făcut terapie pe termen scurt, considerând-o o investiție extraordinară care a ajutat-o să se înțeleagă pe sine.

Cele mai importante valori pe care vrea să i le transmită fiicei sale, Erin, sunt:

Să fie un om bun, dar să se pună mereu pe primul loc (aplicând „regula de la avion”).

Să nu permită nimănui să-i vorbească altfel decât merită – să aibă curaj să se apere cu decență și putere.

Sore consideră că persoanele publice trebuie să vorbească și când e cazul despre subiecte sociale (animale, valori), nu doar pentru coduri de discount. Nu verbalizează și nu postează ceva în care nu crede.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI
Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.