De
Acest lucru înseamnă o creştere a vânzărilor cu 20% faţă de ediţia de anul trecut.
Din acest total, peste 360 de milioane de lei sunt reprezentate de tranzacţiile online, mai mult cu 25% de la an la an.
Interesant este faptul că, între orele 00.00 și 08.30, din totalul tranzacțiilor de Black Friday în România, 2.202 au fost făcute din Marea Britanie.
Asta înseamnă aproximativ 5 % din totalul tranzacțiilor efectuate în România.
Pe locul 2 în acest inedit top, se află Ungaria, țară ai căror cetățeni au efectuat 1.034 de tranzacții, reprezentând mai mult de 2 % din totalul tranzacțiilor de Black Friday în România.
Locul 3 este ocupat de cetățenii din Statele Unite ale Americii, cu 149 de tranzacții, adică 0,3 % din numărul total al tranzacțiilor efectuate în România în ”Vinerea Neagră” 2019.
Se preconizează că, la finalul zilei, valoarea medie a coşului de cumpărături în mediul virtual va înregistra, o uşoară scădere (-4%), în comparaţie cu anul 2018, ajungând la 650 de lei.T
Citeşte şi:
Românii cumpără pe rupte de Black Friday 2019. În opt ore și jumătate, 43.636 de tranzacții
:quality(80)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2019/12/07/9a023d950f243fe8cdd6b38bb0a2562f.jpg)
GSP.RO
Benny scos din sărite: „M-am uitat pe Instagramul Cristinei Neagu și mi-era rușine, frate!”
:quality(80)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2019/12/07/adbee7cb06ca81de034a8fcceefb2313.jpg)