Cuprins:
Detalii tehnice și design
Lansarea YU7 vine într-un moment în care vânzările Tesla sunt deja în scădere în China, făcând din acest model o amenințare serioasă pentru producătorul american. Xiaomi a reușit deja să impresioneze cu primul său sedan electric, SU7, care a concurat cu succes cu Tesla Model S.
:quality(75)/https://static4.libertatea.ro/wp-content/uploads/2025/05/yu7-xiaomi-7.png)
YU7 are o lungime de 4.999 metri și o greutate proprie de 2,4 tone. Interiorul vehiculului este dominat de o planșă de bord cu un ecran impresionant de 1,1 metri lățime, format din trei display-uri integrate. Acest ecran afișează toate informațiile esențiale pentru condus, de la viteză la sisteme de siguranță și setări ale mașinii. În plus, există și un ecran central mare pentru funcții multimedia și setări avansate.
Variante de motorizare
Xiaomi oferă YU7 în trei variante de motorizare:
1. YU7 RWD: Un singur electromotor pe puntea spate, 320 CP, 528 Nm, 0-100 km/h în 5,88 secunde, viteză maximă 240 km/h.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_25d5dcec82000c8e6bc61b7e167d7e59.jpg)
2. YU7 Pro AWD: Tracțiune integrală, două electromotoare, 496 CP, 690 Nm, 0-100 km/h în 4,27 secunde, viteză maximă 240 km/h.
3. YU7 Max AWD: Două motoare, 691 CP, 0-100 km/h în 3,23 secunde, viteză maximă 253 km/h.
Tehnologie avansată a bateriei
YU7 folosește o arhitectură de 800 volți cu semiconductori de carbură de siliciu. Bateriile pot fi încărcate rapid, adăugând energie pentru 620 km în doar 15 minute. Primele două versiuni au o baterie LFP de 96,3 kWh, în timp ce versiunea Max AWD are o baterie litiu-ion NMC de 101,7 kWh. Autonomia variază între 760 km și 835 km, în funcție de model.
YU7 este echipat cu senzori LiDAR și un computer cu o putere de procesare de 700 TOPS, oferind funcții avansate de siguranță și asistență la condus.
Deși prețurile exacte nu au fost încă anunțate, se așteaptă ca YU7 să fie semnificativ mai accesibil decât Tesla Model Y. Având în vedere succesul sedanului SU7, care a fost produs în 258.000 de exemplare în puțin peste un an, YU7 are potențialul de a deveni un concurent formidabil pentru Tesla pe piața chineză.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_1a4a04ab7e1d770e5d83795dc108ed52.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_5ac8cf35304509bd2a98551c7bc5d112.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_6454574197e1cad09ab8736855a948dc.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_ff9efb452bc592a5cdc8cc18daa680bb.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_0a761f1e60c41b52967d3d0212739f80.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_bb31dce375ba94289b76be4b65ce7fc0.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_424a6e5f84d05fa7d50c1887893bfcfa.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/206_0670c5464b3945c18d63e9dcdf82afc7.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_f4b8f5fd269833e360aa4f52cc25bff1.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_bcff1d430adfcb71b6c6da9c97b5a3e6.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_cc7bdecf4b1aa6c43ef342a2d4ed061f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_d66c8bf4b7ba403b4b2536beedeb3363.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/233_d8d36af62282d5194281f99224bdddeb.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/115_e70dcd5f3717b35bc290066cf7e5e726.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_fcf0ae5dcd54b577d30de8efd7204f6f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/16_ee5c25ea601684ae429b9d1b69f207da.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/275_04d3c7147f30e5952fce1d78cfe6a425.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/274_b9424f1cb3e4ab0f8649fa2d8c72bc1a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/274_2b5f0ee35915207c509bf9e4a727e35a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/275_6e9061bbacac1413fd230996e42d2732.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/16_6949c210e9d38679aa4208ffd5cc3c6d.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/254_d7a7274f8ac64bfed254c677700f210b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/206_7ac950b73fe04bd0025f95383c1e8ee8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/255_62792b2c080867498dd63d59e2046483.jpg)
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.