Astfel că, Central European Media Enterprises a achiziționat reality-show-ul Ferma, pentru posturile din România (Pro TV), Bulgaria (BTV) și Slovacia (Markiza), anunță publicația tematică c21media.net, potrivit Paginademedia.ro.
Până acum, emisiunea a fost produsă în țările amintite în ediții de 60 și de 90 de minute, pe o durată de trei luni.
Până acum, Pro TV a difuzat formatul „Ferma vedetelor”, schimbat, din 2019 în Ferma, cu Mihaela Rădulescu prezentatoare. Show-ul a avut rezultate bune de audiență pentru postul de televiziune. Până acum, Pro TV nu a făcut un anunț oficial pentru sezonul 2020, scrie sursa citată.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_abca3128aa91ea15a86fa592f3025b5b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_350136e4f830fe51529aad0e0f20886a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_5a675031f4a5577523b7479b856a0304.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_c304f4868cb69bffbc4497513acea057.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_1030b0e9ecd4b9b8671522a54fe9c57d.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_c7515232828c3bcef5e6fdc6f9950833.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_cb6a72a6e4740ea4ab6807e3777c94a3.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_a178e878f97ec2267862a667773fba37.jpg)
Comentează
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.