Pentru că interacțiunea online este mai strânsă ca niciodată, în prezent, vedetele împărtășesc secretele de înfrumusețare cu fanii lor prin intermediul rețelelor de socializare. Astfel se face ca în ultimele zile, unele dintre acestea au realizat transmisii Live în care dialoghează cu specialiștii care se ocupă de ritualul lor de îndrumusețare și dezvăluie ce produse folosesc acasă pentru a-și menține tenul, silueta, părul, dar și manichiura impecabile. Până acum Andreea Marin, Ileana Badiu și Vica Blochina au realizat astfel de transmisii online. Acestea făcând parte dintr-o serie de astfel de acțiuni, denumite Top Line Beauty Talks, ce prezintă secretele de frumusețe ale celebrităților din România. În zilele următoare vor face astfel de dialoguri online și Sonia Argint Ionescu, Anca Serea, Albertina Ionescu, Adina Buzatu, Diana Munteanu, Dana Sota, Dana Săvuică, Andreea Perju, precum și hairstyliști și specialiști în industria de frumusețe.
„Scopul este de a informa correct publicul despre cum este indicat să procedeze acasă pentru a-și menține frumusețea estetică, în condițiile în cae nu mai pot merge la saloanele de înfrumusețare. Sunt atinse subiecte utile și diverse, de la cum să ne ferim pielea de efectele nocive ale luminii emise de ecranele device-urilor, cum reușim să ne vopsim și să ne menținem culoarea părului acasă, ce tip de epilare este eficientă și blândă cu piela în același timp, ce soluții avem pentru o manichiura reușită dar și cum stopăm prevenirea celulitei și a depozitelor inestetice cauzate de sedentarism. Sunt subiecte de care sunt interesate majoritatea persoanelor care ne urmăresc pe rețelele de socializare. Transmisiile live au loc zilnic, la ora 11:00, pe pagina de Instagram a vedetelor și a Top Line România”, declară Diana Baciu, Director General.
Top Line a inițiat campania de implicare socială, Helping isi beautiful, donând produse în valoare de 30.000 de euro campaniei Prețuiește Viața penrtru a ajuta autoritățile în lupta contra COVID-19. În plus, campania va dona 1% din vânzările online din această perioadă campaniei inițiată de Fundația Prețuiește Viața. Proiectul are scopul de a strange donații din SMS pentru achiziționare de produse necesare: consumabile, echipamente sau produse destinate categoriilor vulnerabile de oameni, medicilor, personalului medical din lina întâi sau instituțiilor medicale de îngrijire a bolnavilor sau bătrânilor.