Articol de Andreea Radu, Miercuri, 10 iulie 2019, 16:25

Brandul Haus Laboratories va fi lansat în septembrie şi va fi disponibil în peste zece ţări, inclusiv SUA, Germania şi Japonia, potrivit Amazon.

Lansarea face parte din strategia Amazon de a-şi impulsiona vânzările în domeniul cosmeticelor, o arie în care lideri sunt Ulta Beauty (ULTA.O) şi LVMH (LVMH.PA), ce deţine Sephora şi a lansat recent brandul cântăreţei Rihanna.

Lady Gaga a transmis printr-un comunicat că prin acest brand vrea să promoveze mesajul acceptării de sine, informează Mediafax.

Având în vedere succesul înregistrat de Lady Gaga în ultima vreme, strategia Amazon este posibil să funcționeze.

Anul acesta Gaga fost nominalizată la două premii Oscar, pentru rolul din „A Star is Born”, dar şi pentru piesa „Shallow”, categorie în care a fost, de altfel, desemnată câştigătoare.

Foto: HEPTA


În culisele NEVERSEA. Care e contribuția celor 1.200 de voluntari la festivalul de la malul mării și cu ce se aleg dupa 4 zile de concerte. „Aproape că înveți mai mult decât la școală”