MENIU CAUTĂ
11 Ian. 2019 14:13

5 sporturi indoor pe care le poți încerca dacă nu îți place frigul

Distribuie

(Material publicitar realizat în colaborare cu airmotion.ro)

În fața frigului, ultimul lucru de care te-ai putea gândi că ai nevoie este sport. Corpul tău are însă nevoie să-și pună sângele în mișcare și să se oxigeneze corect chiar și pe timpul iernii. Iar acest lucru poate fi obținut fără să ieși zi de zi în frig și umezeală. Sporturile indoor sau de sală pot fi la fel de utile dacă vrei să găsești o modalitate să-ții ții organismul activ în cea mai rece perioadă din an.

5 sporturi indoor pe care le poți încerca dacă nu îți place frigul:

  1. Înotul

Înotul este o metodă excelentă prin care îți poți lucra corpul, arde calorii și evita în același accidentările. De altfel, înotul este foarte recomandat celor care au probleme cu greutatea sau vin după anumite accidentări mai vechi sau au probleme cu articulațiile și ligamentele. Și asta pentru că înotul nu pune presiune pe articulații, reprezentând în același timp o adevărată provocare pentru corpul tău.

  1. Sporturile extreme

Nu vorbim despre sporturile extreme de iarnă, ci despre sporturile în care nivelul de adrenalină crește considerabil care pot fi făcute și în săli special amenajate. Poți practica în continuare astfel de sporturi cu bicicleta în săli care te vor proteja de temperaturile reci de afară. Este foarte important însă să ai cele mai bune echipamente de protecție atunci când intenționezi să practici astfel de sporturi, pentru a evita accidentările nefericite.

  1. Sporturile de echipă

Mișcarea alături de prieteni într-un mediu competitiv este foarte bună pentru corpul tău, dar și pentru deconectarea generală. Pe timpul iernii, când vremea de afară nu te îndeamnă foarte mult să ieși, poți juca tenis la dublu în balon, squash, fotbal în sală sau baschet. Ai grijă însă, la început s-ar putea să obosești mai repede decât ești obișnuit pe terenul de fotbal sau de baschet dintr-un parc. Și asta pentru că organismul tău se oxigenează diferit atunci când practici un sport într-un spațiu închis.

  1. Alergarea

Același lucru este valabil și pentru cei care preferă să iasă la alergat pe afară. Sunt diferențe mari între jogging-ul prin parcuri și reprizele lungi de alergare de pe bandă. Vei avea, ce-i drept, avantajul că în sală nu îți mai suprasoliciți gleznele și tendoanele, deoarece suprafața de alergat de pe bandă absoarbe mai bine șocurile, ceea ce nu putem spune despre asfaltul de pe stradă. Ce trebuie să reții este faptul că recordurile personale cu care te-ai obișnuit alergând pe afară nu ar trebui să mai fie un reper prea clar într-un spațiu închis. Când condițiile de alergat se schimbă, și pretențiile de la performanțele tale ar trebui să se reseteze, până te obișnuiești cu noul mediu.

  1. Exercițiile de fitness și cursurile de aerobic

În lunile în care nu poți să practici sport pe afară te poți gândi la un abonament la sala de sport pentru o scurtă perioadă de timp. Poți încerca exerciții de fitness care să te ajute să îți dezvolți masa musculară sau cursuri de aerobic, pentru a arde mai multe calorii, în cazul în care vrei să slăbești. Chiar dacă nu vei putea face lucrurile cu care te-ai obișnuit până acum, faptul că organismul tău va rămâne în permanență activ este foarte important pentru sănătatea și starea ta de bine.

Sursă foto: Shutterstock / Copyright: gpointstudio

Comentarii