Cel mai probabil că și compania ta are un profil de business pe Facebook și folosești acest canal pentru a publica poze cu produsele și/sau serviciile tale sau cu anumite momente din viața firmei. Însă, asta nu este de ajuns. Câteva poze postate din când în când nu vor aduce vânzări și există riscul să asociezi această activitate cu pierderea de timp.

Ca să vezi rezultate concrete, folosește din plin resursele puse la dispoziție de marile companii. Cu o audiență de peste 11 milioane de utilizatori, Facebook Ads este tactica cea mai utilizată pentru a genera vânzări și pentru a ajunge la un public cât mai larg. Creează un Business Manager, instalează Facebook Pixelul și utilizează Ads Managerul pentru a crea reclame personalizate pentru diferite grupuri țintă. Aici ai un control mai bun asupra banilor cheltuiți și poți avea o perspectivă mai clară vis-a-vis de rentabilitatea investițiilor.

Nu uita nici de celelalte platforme. Câteva dintre cele mai populare în România sunt: Youtube, Facebook Messenger, Instagram, Pinterest, Tik Tok, Twitter, LinkedIn și Snapchat.

  • PPC

Un utilizator de internet folosește mai multe surse online atunci când vrea să se informeze despre un produs sau serviciu. În 59,3% din cazuri, prima sursă de informare este Google. Din această cauză, rata de conversie a reclamelor prin Google Adwords este mare. Clientul intră și caută ceva specific, iar primele rezultate care se afișează sunt reclame care răspund nevoilor sale.

Costurile pot fi variate când vine vorba de publicitate prin Google în funcție de domeniu și concurență, însă prin optimizarea anunțurilor, definirea cuvintelor cheie relevante, alocarea unui buget realist și adaptarea landing page-ului la așteptările clientului, poți vedea rezultate reale în termen scurt.

  • Email Marketing

Email marketing-ul rămâne una dintre cele mai eficiente metode de a crește vânzările în timp scurt, asta în cazul în care folosești o bază de date cu adrese de email date de bunăvoie. Nu cumpăra baze de date, de altfel acțiune ce poate să-ți aducă prejudicii din cauza GDPR, acestea de obicei conțin email-urile persoanelor care nu sunt în publicul tău țintă, iar rezultatele pot să fie sub cele așteptate.

Folosește acest canal de comunicare pentru a lansa produse noi, să-ți informezi clienții despre promoții, să fidelizezi sau să le reamintești de produsele care au fost abandonate în coșul de cumpărături. Testează diferite variante ca să ajungi la rezultatele scontate.

  • Influencer Marketing

Un trend care nu poate fi ignorat. Influencerii sunt persoane care au un anumit nivel de influență într-un grup online format în jurul lor. Cei care urmăresc acești influenceri au încredere în produsele sau serviciile recomandate de către aceștia.

Alege influenceri care folosesc produse din aceeași gamă și pot să ofere o părere relevantă despre produsele tale. De exemplu, nu încerca să te asociezi cu un influencer care într-o campanie anterioară a promovat produsele concurente.

Înainte de a apela la un influencer, urmărește-i activitatea online, vezi care sunt subiectele pe care le abordează, cât de activă este comunitatea sa, ce scandaluri a provocat și cu ce branduri este asociat. În funcție de obiectivele tale, poți să ceri să facă review de produs, să ofere produsele tale prin giveaway sau să genereze vânzări prin coduri de discount.

  • Website

Dacă business-ul tău se desfășoară prin intermediul unui website și acesta nu este adaptat nevoilor curente ale clienților, poți să ai o prezență excepțională pe Social Media pentru că nu vei genera vânzările preconizate. Folosește din plin funcționalitățile platformei de e-commerce alese, scade timpul de încărcare, pune poze clare și descrieri detaliate, simplifică procesul de achiziție și rezolvă erorile. Nu uita să reiei aceste taskuri periodic pentru a te asigura că totul funcționează exact așa cum trebuie.

Ține cont și de feedback-ul clienților pentru că ei îți pot furniza cele mai sincere păreri fără ca să ceară ceva în schimb.

Greșeala făcută de Duckadam după ce s-a mutat în SUA cu familia: Așa cum fac toți românii, ce puteam să fac?
PARTENERI - GSP.RO
Greșeala făcută de Duckadam după ce s-a mutat în SUA cu familia: Așa cum fac toți românii, ce puteam să fac?
Cine este de fapt amanta lui Reghe. Detalii BOMBĂ au ieșit la iveală! Cadouri extravagante și...
Playtech.ro
Cine este de fapt amanta lui Reghe. Detalii BOMBĂ au ieșit la iveală! Cadouri extravagante și...
"Mi-a omorât-o pe mămicuţa mea!" Strigăt de durere după crima din Călărași, unde o femeie a fost ucisă de cumnatul ei
Observatornews.ro
"Mi-a omorât-o pe mămicuţa mea!" Strigăt de durere după crima din Călărași, unde o femeie a fost ucisă de cumnatul ei
Horoscop 29 iulie 2021. Gemenii sunt invitați la toleranță, nu la replici mai acide decât cele adresate lor
HOROSCOP
Horoscop 29 iulie 2021. Gemenii sunt invitați la toleranță, nu la replici mai acide decât cele adresate lor
Proprietarul unei livezi a izbucnit în lacrimi când a văzut ce a rămas din munca lui: “Uite și tu mână de om nenorocit”
Știrileprotv.ro
Proprietarul unei livezi a izbucnit în lacrimi când a văzut ce a rămas din munca lui: “Uite și tu mână de om nenorocit”
Marea campioană a ţării, la petrecerile cu alcool şi relaţii intime la Jocurile Olimpice! Moment fără precedent dezvăluit în satul olimpic
Telekomsport
Marea campioană a ţării, la petrecerile cu alcool şi relaţii intime la Jocurile Olimpice! Moment fără precedent dezvăluit în satul olimpic
(Publicitate) CONCURS - Câștigă două bilete la UNTOLD
PUBLICITATE
(Publicitate) CONCURS - Câștigă două bilete la UNTOLD
Urmărește cel mai nou VIDEO