Cei mai mici dintre ”lupișorii” Centrului de Copii și Juniori, lotul echipei mari și staff-ul tehnic au fost, joi după-amiază, protagoniștii unui shooting foto pentru noul sezon, în centrul atenției aflându-se, însă, Lupino, cel mai nou membru al haitei.
Petrolul pregătește noua stagiune și din punct de vedere al imaginii, iar astăzi și-a programat o ședință foto și video, toate materialele urmând să fie folosite pentru a răsplăti dragostea și pasiunea suporterilor ploieșteni. Cu această ocazie, a fost prezentată și noua mascotă a echipei, Lupino fiind un lup gonflabil înalt de 6 metri, care se mândrește cu faptul că este singurul reprezentant, la aceste dimensiuni, al unei formații de fotbal din România. Fanii vor avea parte de o surpriză și nu mai au mult de așteptat, pentru că mascotele Lupino în miniatură vor fi scose la vânzare în magazinul oficial al clubului de la stadionul ”Ilie Oană”, ce va fi redeschis săptămâna viitoare.
În echipamentul de prezentare, dar și în cele de joc, galben și negru, petroliștii au efectuat o ședință foto extrem de reușită, lucru pe care fanii îl vor vedea, în cel mai scurt timp, cumpărând postere, calendare oficiale, dar și alte materiale promoționale cu însemnele clubului. După o oră și jumătate, atât cât a durat sesiunea foto, antrenorul Răzvan Lucescu și-a convocat elevii pentru un antrenament intens, în care a combinat exercițiile fizice cu jocurile de posesie, totul încheindu-se cu un meci-școală.â
sursa: fcpetrolul.ro