Studenții sunt provocați la un concurs de mesaje, care să facă reclamă la prezervative și, în același timp, să îndemne oamenii la vot. Campania, spun cei de la Vot Student, a fost inspirată de mesajul publicitar al DUREX, cu prilejul alegerilor din Israel, mesaj care sugera că, dacă tot trebuie să ai o relație cu cineva timp de patru ani, e preferabil să fie cineva pe care l-ai ales.

Unul dintre mesajele campaniei #amuvotez
Vot Student a propus câteva variante de slogan: „Arde-l pe Daddy!”, „Bag-o în urnă!”, „În grup e mai mișto”, „Hai să împărțim o cabină”, „Lasă-ți amprenta”. Participanții la concurs pot vota pentru una dintre aceste propuneri sau pot veni cu propriile lor idei.
Reacția studenților nu s-a lăsat așteptată, sute de răspunsuri, care de care mai glumețe, fiind postate pe pagina de Facebook a comunității. Iată câteva dintre propuneri: „Ai așteptat asta patru ani’, „Protejează-ți țara, nu doar pe tine”, „Tu de când nu ți-ai mai folosit ștampila?”, „Protecție pentru portofel”, „Gândește cu capu'”.

Mesaj din campania #amuvotez
:quality(80)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2019/12/12/bb7de02b329d409dda2cdf4196812da8.jpg)
GSP.RO
Simone Inzaghi contestă victoria CFR-ului: „În România nu s-a jucat fotbal”
:quality(80)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2019/12/12/1680ac9f29a639a26993ce41996fa20c.jpg)