În ciuda faptului că a suferit schimbări majore faţă de predecesorul său, atât la exterior, cât şi la interior, noul Fiat 500 rămâne aceeaşi „jucărie” pentru oameni mari, după care lumea întoarce capul pe stradă oriunde s-ar afla. Cu alte cuvinte, este ceea ce se cheamă o maşină „de fiţe”. Inserţiile cromate din faţă, ce încadrează sigla constructorului, jantele sport, trapa electrică, dar şi stick-urile specifice bolizilor de curse le dau oamenilor impresia că au în faţă o maşină de raliu, nicidecum una de oraş. Motorul are trei propulsoare, două pe benzină, de 1,2 litri – 69 cp, şi de 1,4 litri – 100 CP, şi unul pe motorină, de 1,3 litri şi 75 de CP. Noi n-am avut nici cea mai mică problemă cu al nostru diesel de 1,3 litri, atunci când a fost nevoie, în nebunia din oraş, să ne facem loc printre celelalte maşini. Şi cum întotdeauna trebuie să existe un dar… nici Fiat 500 nu face excepţie. Spunem asta pentru că la interior am întâmpinat ceva dificultăţi atunci când ne-am cuplat centurile, în sensul că a trebuit să ne întindem destul de mult, iar scaunele sunt destul de înalte şi de rigide. Nici consumul nu ne-a dat pe spate, computerul de bord arătând 9,2 l după 100 de km făcuţi în oraş.
De menţionat totuşi că avem un stil de condus mai sportiv şi că am mers la ore de vârf. Ceea ce ne-a făcut să trecem cu vederea aceste mici inconveniente a fost însă sistemul de senzori de parcare, volanul îmbrăcat în piele, cele 7 airbaguri, în echiparea standard, dar şi micile gadget-uri cu care am fost răsfăţaţi.
Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!