Cuprins:
Impactul asupra consumatorilor
Campania ,,Reducem prețurile” va dura până pe 31 martie și va acoperi o gamă variată de produse de uz zilnic și săptămânal. Aceasta va fi implementată în magazinele Hipermarket și Market Carrefour, precum și pe platforma online a companiei.
Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer și Director E-commerce Carrefour România, a explicat motivația din spatele acestei campanii: ,,Experiența campaniilor anterioare ne-a arătat că astfel de inițiative au un impact real, în primul rând pentru că răspundem contextului economic în care ne aflăm într-o manieră relevantă; practic, ne asigurăm printr-un efort pe termen lung că avem mii de produse la raft mult mai reduse și mult mai accesibile.”
Horhoianu a adăugat că selecția produselor incluse în campanie se bazează pe preferințele clienților: ,,Ne uităm mereu la alegerile clienților noștri și includem în acțiune produsele preferate, care se află pe listele de cumpărături indiferent că vorbim de produse alimentare, de îngrijirea casei sau cosmetice.”
Gama de produse acoperite
Campania va include între 600 și 1.500 de produse în hipermarketuri și între 250 și 800 de produse în supermarketuri. Categoriile-cheie includ:
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_cc395dc9e58e1093ab1b0f1f6a7376a8.jpg)
- Produse congelate
- Articole de băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, petfood, ingrediente, snacking sărat și dulce)
- Lactate și brânzeturi
- Cosmetice
- Produse pentru întreținerea casei
- Băuturi
Istoricul campaniilor de reduceri
Carrefour România a implementat mai multe campanii speciale pentru creșterea accesibilității produselor în 2024. Acestea au inclus:
- Campaniile ,,Minus la sută” cu reduceri de 10-20% la 1.700 de produse
- Campania Aniversară cu vouchere de 30% reducere pentru branduri românești
- Bonul de weekend cu reduceri de 20% pe categorii și 30% pe branduri
Oferte curente
În prezent, clienții Carrefour pot beneficia de:
- Oferte speciale în cataloagele săptămânale și speciale online
- Reduceri de gamă săptămânale
- Oferte exclusive în aplicația Carrefour pentru clienții fideli cu cont Act for Good
Serviciile Carrefour România
Carrefour România este singurul retailer omnichannel din țară, oferind clienților multiple opțiuni de cumpărături:
- Aplicație mobilă
- Case de marcat Self Service
- Servicii de online shopping cu livrare acasă prin BRINGO, Glovo și Tazz
- Opțiunea Click & Collect pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro
După achiziția Romania Hypermarche SA, Carrefour a ajuns la peste 450 de magazine în 113 orașe din România. Compania este unul dintre cei mai mari angajatori din țară, cu peste 17.000 de angajați.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_ab728aba05a09fb91d8c2ae78e9bc305.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_2eb9cda2065cd7ac8e5ca8716e8a1e6d.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_bf8d10be06ec0c6f414898ed8ccc6d23.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_17a05b010392bdf93efddbe21e96e859.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_b654fd5fa59bde962f82d0d47b378d87.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_8139378a34e2e3e40388c629f53fe950.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_9d11732925c622dcac2c6cd0175b7f5a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_57d55891c5a120116fd44147cf490e3a.jpg)