Nu sunt artişti de top, dar au ajuns vedete pe internet pentru că au ştiut cum să se promoveze. Aceste persoane sunt atat de populare şi au atât de mulţi followers, încât câştigă sume colosale pentru o singură postare pe Instagram.
Mulți oameni aleg să-și transforme hobby-ul într-o carieră bine plătită. Iată un top cu oamenii care au reușit să transforme milioanele de urmăritori de pe rețelele sociale în milioane de dolari.
Danielle Berstein a devenit celebră când și-a lansat propriul blog: “We Wore What”. Blogul său a devenit în timp foarte scurt popular, la fel ca și contul ei de Instagram. Acum, cu 1,7 milioane de urmăritori, a devenit unul dintre cele mai cunoscute modele din lume, câștigând aproximativ 15.000 de dolari pe postare.
A post shared by Danielle Bernstein (@weworewhat) on
Chiara Ferragni are un blog care se menține în top de aproape 9 ani, “The Blond Salad”. Italianca și-a transformat pasiunea pentru modă într-o afacere care îi aduce anual aproximativ 8 milioane de dolari.
A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on
Wendy Nguyen a devenit un blogger cunoscut pe Twitter, Facebook si Youtube. Ea a absolvit Universitatea Berkeley cu diplomă de psiholog dar s-a reorientat tot spre modă. Are pe Instagram 1 milion de urmăritori și experții estimeaza că ajunge la 1 milion de dolari câștigați.
A post shared by Wendy Nguyen (@wendyslookbook) on
Bryanboy este un blogger filipinez în vârstă de 24 de ani, care a început cu postări de travel înainte să intre în zona de fashion. Postările lui amuzante atrag mii de oameni și urmăritori instantaneu. El este recunoscut pentru modul extravagant în care se îmbracă.
Klaus Iohannis poate desemna noul premier. Scenariul care poate evita intrarea suveraniștilor la guvernare
Aimee Song este un blogger din California care activează tot în domeniul modei. Cei 4.5 milioane de followers pe care îi are, îi aduc sume impresionante de bani.
Antoinette Kulas este una dintre cele mai de succes bloggerițe din Australia. Contul ei de Instagram a ajuns la 1 milion de urmăritori. Kulas are contracte cu branduri de top și se pregătește să-și lanseze propria colecția de haine.
A post shared by A N T O I N E T T E M A R I E (@sydneyfashionblogger) on
Julie Sariñana a lansat un blog extrem de popular, numit “Sincerely Jules”, urmărit de mii de persoane în fiecare zi. Pe contul sau de instragram promovează haine și accesorii de la designeri cunoscuți pentru cei 4.6 milioane de urmăritori ai ei. Fiecare postare sponsorizată îi aduce un câstig de 150.000 de dolari.