Motorizarea s-a anunțat la momentul debutului acestui model, la Salonul de la Paris. Totuși, nu a făcut parte din lista de motorizări de la startul comenzilor, din ianuarie. Nici nu a fost disponibilă până acum jurnaliștilor pentru teste.

Motorul este o noutate absolută pentru Dacia, fiindcă este asociat în premieră un motor mild-hybrid, bazat pe propulsorul 1.2 turbo în 3 cilindri și o baterie de 48 de volți plus motor electric, cu propulsia bazată pe GPL. 

De asemenea, motorul este identic cu cel care va echipa primul Bigster 4×4 automat, care va fi lansat doar la toamnă.  

Bigster mild-hybrid-G 140 se poate considera una dintre cele mai eficiente motorizări disponibile pentru acest model, având autonomia care ajunge la 1.450 km, comparabilă cu cea a unui full-hybrid, însă la 75% din prețul achiziție.

În ceea ce privește prețul special rezultat în urma aplicării tichetului Rabla și prin campania Dacia Credit pentru Dacia Bigster mild-hybrid-G 140, acesta ajunge la 18.900 de euro. 

Dacia Bigster impresionează prin prețul său scăzut, dar în viața de zi cu zi ceea ce contează cel mai mult este consumul de combustibil. În acest sens, vehiculul a fost supus la trei teste, dintre care două au fost deosebit de dificile.

Vezi Rezultate BAC 2025 – notele la Bacalaureat 2025 au fost afișate! Cum depui contestație la BAC 2025 – model contestație!

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.