În contextul în care a fost anunțat un nou cod galben de ninsori și viscol, primarul a făcut apel la proprietarii și administratori de panouri publicitare să le pună în siguranță și să le demonteze pe cele care pot creea probleme.
Edilul a mai declarat că după aprobarea noului regulament, Compania Municipală de Publicitate și Afisaj București S.A va realiza toate aceste panouri publicitare. “Vor fi panouri de diferite dimensiuni pe care operatorii de publicitate, companiile, agențiile le pot închiria plătind un preț civilizat municipalității, iar acei bani primăria să îi poată investi în alte proiecte. Nu facem altceva decât să adoptăm regulamentul european și la București”, a mai spus Firea.
Publicitatea ar urma să fie adaptată fiecărei zone din oraș, să nu mai existe mesaje cu litere mari, stridente, iar pe clădiri istorice nu vor va mai exista niciun bannere.
CITEȘTE ȘI:
Numele localităților care au litera ”î” în denumire s-ar putea schimba cu litera ”â”; Proiectul de lege, dezbătut în Parlament
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro