Herbert Diess spune că grupul nu mai are nevoie de o uzină în plus, având în vedere și efectul pandemiei asupra pieței de automobile.
Miliardul de euro pe care Volkswagen vrea să îl investească va merge către o nouă linie de asamblare și pentru o secție de caroserii la uzina de la Bratislava, Slovacia.
Uzina din capitala Slovaciei are 12.000 de angajați și produce multe modele: Volkswagen Touareg, Audi Q7, Audi Q8, Porsche Cayenne, Volkswagen Up, Skoda Citigo și Seat Mii. În plus, sunt construite și caroseriile pentru SUV-ul Bentley Bentayga care sunt apoi trimise în Anglia.
Uzina din Turcia ar fi trebuit construită în orașul Manisa și ar fi putut produce 300.000 de mașini Volkswagen și Skoda din 2022.
Însă planurile ce includeau uzina din Turcia au fost suspendate la mijlocul lunii septembrie, anul trecut, pe fondul criticilor internaționale la adresa armatei turce și a ofensivei acesteia.
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2020/8/15/3013f2b2be0f886aa60965ccc44ceda0.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/2/26/f86b701a8be181bfdb0b52d9ff44aea3.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/2/26/26487638dfa1d0614cb0eef58564195b.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/2/27/c12c00fe82284710caf2383ee8d9ff8d.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/2/27/7ed0abe50b67a9f934dab3f7332f475e.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2020/1/03/35cf158442cfdd89df54fab57e02e6bc.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/2/26/b5f226d41d87e2ed8a2c61e2167ef41e.jpg)