„În fața viitoarei Stații Tokyo, mijlocul noii magistrale care va cuprinde 12 stații pe direcția Sud și Nord, a început împrejmuirea cu garduri care delimitează organizarea de șantier”, a transmis Metrorex.
Contractul pentru metroul până la Aeroportul Otopeni a fost câștigat de firme din Turcia, este vorba despre asocierea Alsim Alarko – Makyol, iar durata execuției a fost calculată pentru anul 2027.
Tronsonul Tokyo – Aeroport Otopeni al Magistralei 6 va avea o lungime de 7,6 km și vor fi realizate 6 stații de metrou: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroport Otopeni. După finalizare, acest tronson va completa traseul Magistralei 6 de metrou și va asigura legătura între actuala stație de metrou 1 Mai existentă și Aeroportul Otopeni.
Întreaga Magistrală 6 a metroului bucureștean va avea o lungime de 14,2 km și 12 stații de metrou. Lucrările costă peste 1,1 miliarde lei și se fac cu fonduri din PNRR.
Proiectul magistralei M6 a fost abandonat în urmă cu doi ani, a spus ministrul Transporturilor. „În anul 2021 au fost nişte momente nu simple pentru acest proiect, pentru că în acea perioadă s-a considerat necesar să se renunţe. Efectiv s-a abandonat acest proiect”, a afirmat Sorin Grindeanu.
„Mi-am cerut scuze vizavi de trecut, de cei care au fost înainte şi care au considerat necesar că nu e un proiect important pentru Bucureşti această legătură şi au fost de acord să reia finanţarea”, a mai afirmat el.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro