Un angajat uituc

Peter și Ann McGirr au fost defăimați de șefii de la Horse and Jockey din Tideswell, care i-au condamnat pentru „comportamentul lor șocant” într-o postare publică pe Facebook.

Cuplul, împreună cu cei doi copii ai lor, au mâncat două fripturi de antricot de 27 de lire sterline, cu garnitură, și două fripturi de jambon Derbyshire de 15,25 de lire sterline, stropite cu mai multe beri.

La scurt timp însă a ieșit la iveală faptul că familia a plătit, într-adevăr, nota de plată integral, însă un angajat al restaurantului a uitat să efectueze tranzacția la casă.

Acuzațiile privindu-i pe clienții care au mâncat fără să plătescă au fost repetate în patru articole de presă.

Curtea Coroanei din Belfast a fost sesizată vineri despre faptul că familia din comitatul Tyrone, Irlanda de Nord, a suferit o situație jenantă.

În această situație, familia a dat în judecată pub-ul pentru calomnie, pe baza „acuzațiilor grave și defăimătoare”. 

Acuzații defăimătoare

Peter Girvan, avocatul care reprezintă familia, a declarat instanței: „Aceste articole conțineau acuzații grave și defăimătoare conform cărora reclamanții s-au angajat într-un comportament necinstit, sustrăgându-se în mod deliberat, fără a achita o factură de aproximativ 150 de lire sterline.”

Columbianul trimis de serviciile secrete ruse să dea foc unor obiective strategice din România, condamnat la 6 ani de închisoare
Recomandări
Columbianul trimis de serviciile secrete ruse să dea foc unor obiective strategice din România, condamnat la 6 ani de închisoare

„Acuzațiile erau complet false. Reclamanții nu au avut un astfel de comportament, iar declarațiile făcute de pârâți nu aveau nicio bază factuală.”

Pub-ul a fost de acord să plătească 75.000 de lire sterline daune, precum și cheltuielile de judecată ale familiei, ca parte a unui acord de soluționare.

Totodată, reprezentanții restaurantului au acceptat că nu există „nicio bază” pentru acuzații și și-a cerut scuze, a precizat instanța.

Avocatul familiei, Darragh Carney, a declarat că familia a fost „foarte mulțumită de „înțelegerea” obținută sub formă de compensație.

Ce s-a întâmplat anul trecut

Acest lucru vine după ce anul trecut pub-ul a dat vina pe un „angajat fără experiență” care ar fi acceptat plata prin intermediul unui card, dar nu a imprimat nota de plată la casă.

O declarație emisă de pub în iulie anul trecut suna astfel: „Dorim să ne cerem sincere scuze persoanelor implicate, deoarece am aflat acum că acestea au plătit într-adevăr consumația”

„Nu a existat nicio lipsă de onestitate din partea personalului nostru, a fost o greșeală și l-am concediat pe angajatul responsabil pentru eroare.”

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.