Roboți de bucătărie de Black Friday 2017. Cei mai sofisticaţi roboţi de bucătărie îndeplinesc chiar şi 30 de funcţii: toacă, mărunţesc, feliază, răzuiesc, mixează, storc, pasează diverse ingrediente (fructe, legume, carne, sosuri, creme) etc. Dacă nu ai încă un robot de bucătărie, de Black Friday 2017 este momentul potrivit să-ți achizionezi unul. Iată câteva dintre ofertele cu care se întrec magazinele de Black Friday 2017.
Flanco
Robot de bucatarie Heinner HFP-550IX, 550 W, 2 viteze + Puls, bol 1.2 l, Argintiu/Negru – preț 169,99 lei
Robot de bucatarie PHILIPS Viva Collection HR7761/00, 750 W, 2 viteze + Puls, bol 1.5 l, Gri – preț 259,99 lei
Robot de bucatarie Philips HR7628/00, 650 W, bol 1.5 l, blender 1 l, 2 viteze + Pulse, Alb
– preț 209,99 lei
Robot de bucatarie Philips HR7762/00, 750W, 1.5L (Alb) – preț 329,99 lei
Robot de bucatarie Philips HR7628/00, 650W (Alb) – preț 247,99 lei
Robot de bucatarie KENWOOD Prospero KM242, vas 4.3l, blender 1.8l, 900W, alb – preț 549,95 lei
Robot de bucatarie MYRIA MY4003, rasnita, blender 1.8l, 500W, rosu – preț 174,93 lei
Robot de bucatarie RUSSELL HOBBS Illumina 20240-56, vas 1.7l, blender 1.5l, 850W, – preț 305,44 lei
Black Friday 2017 începe în majoritatea magazinelor din România în noiembrie. Magazinele au produse mai multe și mai intersante la reducere, au stocuri mai mari şi oferă super reduceri de preț. Astfel, doar de Black Friday găsești în magazine produsele tale preferate la reduceri de până la 70%. Istoria tradiţiei de Black Friday începe din secolul 19. Black Friday era ziua care încununa încheierea vacanţei de Ziua Recunoştinţei şi redeschiderea marilor magazine. Ulterior a fost adoptata de marii comercianţi pentru a-şi lichida stocurile înainte de Crăciun.
Cum a apărut Black Friday în România
Black Friday a fost importat în România în anul 2011. Numărul românilor care au auzit de evenimentul anului în comerţul românesc a ajuns, în 2015, la 71% în rândul persoanelor din eşantionul evaluat. Cei mai fideli clienţi ai BF sunt bărbaţii şi tinerii (între 24 şi 34 de ani).
Cei de la eMAG au fost cei care au adus conceptul de Black Friday în România în 2011, împreună cu cei de la Flanco. În acel an doar vânzările din Vinerea Neagră au adus 8 milioane de euro pentru eMAG, compania încheind anul 2011 cu venituri de 145 de milioane de euro. La primul Black Friday din Romania mediul online a fost blocat, acest eveniment fiind unul dintre principalele momente în care cumpărăturile online au cunoscut un adevărat spor de popularitate.
De când a apărut Black Friday în România și până azi, nu mai puțin de 43 de lanțuri de magazine au ajuns să înceapă sezoane de reduceri considerabile.