UPDATE 19.40 Telekom anunță că problemele tehnice au fost remediate în proporție de 80%. “Telekom România anunță că la acest moment a remediat în proportie de 80% problemele tehnice apărute în rețeaua mobilă, în cursul zilei de astăzi, care au afectat clienții la nivel național. Estimăm că problemele vor fi remediate în totalitate în această seară. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că depunem toate eforturile în vederea restabilirii serviciilor la parametrii normali”, au anunțat reprezentanții Telekom.
„Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali”, se arată în postarea operatorului de telecomunicații.
Odată cu acest anunț, reacțiile abonaților și ale celor care au servicii la această companie nu s-au lăsat așteptate prea mult.
„Mai aveți multe disfuncționalități? Ne-ați omorât în ultimul timp cu ele. Facturi pe care nu le-ați emis lunar și ne-ați facturat retroactiv după nu știu câte luni, opriți serviciile până în termen scadent facturii….bătaie de joc! RUȘINE”, scrie unul dintre utilizatorii de servicii Telekom România.
Până la ora publicării acestei știri, postarea operatorului deja adunase peste 1.600 de reacții, peste 900 de distribuiri și peste 1.300 de comentarii.
„Dragă Telekom. Am 2 abonamente la voi cu opțiune de: telefonie nelimitată, internet nelimitat. In acest moment tocmai mă limitați de 4 ore. Având în vedere faptul că nu vă respectați angajamentele, cer rezilierea contractelor fără costuri suplimentare”, mai comentează un internaut.
Un alt utilizator se plânge că a pierdut apeluri importante din cauza acestei căderi de rețea și întreabă cine îl va despăgubi pentru toate cele întâmplate.
„Telekom Romania, am ratat apeluri importante din cauza voastră. Cine mă despăgubește? Pentru nefuncționarea serviciului pe care îl plătesc pentru 24/7 … Ce se întamplă? Nimic evident. Rușine să vă fie!”, mai scrie utilizatorul.
Citește și:
Simularea Evaluării Naționale se desfășoară normal în București și în majoritatea școlilor din țară. MEN, despre boicotare: Pot fi acțiuni spontane