Ce se cere pentru a lucra în comerţ
Cei care vor să îşi găsească un loc de muncă în domeniul vânzărilor trebuie să ţină cont de câteva aspecte, care îi pot ajuta să ajungă la interviul de angajare.
♦ Companiile cer ca viitorii angajaţi să aibă abilităţi excelente de comunicare şi putere de convingere.
♦ De asemenea, este foarte importantă şi experienţa anterioară în domeniu.
♦ În plus, persoanele cu iniţiativă, care au capacitatea de a rezolva problemele şi sunt dispuse să desfăşoare activităţi de teren, au şanse mai mari să se angajeze în acest domeniu.
Sfat: când lucrezi în vânzări este important să te poţi deplasa oriunde este necesar, pentru a te putea întâlni cu clienţii. De aceea, deţinerea unui permis de conducere categoria B poate fi un plus în selecţia finală a viitorilor angajaţi.
Ce trebuie să ştii ca să lucrezi în logistică sau în aprovizionare
Experienţa în domeniu este una dintre primele cerinţe ale oricărui angajator, inclusiv pentru joburile din domeniul logisticii. În plus, pentru aceste posturi sunt apreciate persoanele care au abilităţi bune de planificare şi organizare. Şi cunoştinţele de operare pe calculator sunt de folos pentru a obţine un post în domeniu. Folosirea programelor Word şi Excel este o cerinţă prezentă în mai toate anunţurile de angajare.
Sfat: în majoritatea cazurilor, angajatorii cer cel puţin un an de experienţă în domeniu. Aşadar, ar fi bine să nu renunţaţi la prezentul loc de muncă mai devreme de un an de la începerea activităţii. Altfel, veţi da impresia unei persoane neserioase.
Angajează-te acum cu ajutorul internetului
Intră pe www.ejobs.ro şi consultă anunţurile de angajare publicate pe site. Completează-ţi gratuit CV-ul eJobs şi aplică doar acolo unde corespunzi cerinţelor postului. Cu ajutorul site-ului de recrutare, CV-ul tău va ajunge direct la compania unde vrei să te angajezi.