De Andreea Radu,

Ba mai mult, acestă piață va continua să crească și în anii următori, până la 15 miliarde de dolari în 2022, se arată în Raportul Influencer Marketing, realizat de Business Insider Intelligence pe baza datelor Mediakix.

Piața influencerilor se extinde rapid, pe măsură ce influencerii au umplut fiecare nișă și sub-nișă imaginabile. Parteneriatul cu influencerii este deja familiar pentru multe branduri, dar piața este în continuă schimbare. Astfel, brandurile trebuie să își adapteze mereu strategiile, notează Business Insider.

Influencerul este persoană a cărei prezența în mediul online are un impact semnificativ asupra unei anumite nișe de public și influențează alegerile comunității care-l urmărește, prin conținutul pe care îl creează și postează în Social Media. Influencer marketing reprezintă seria de acțiuni prin care influencerul transmite într-un mod creativ mesajele brandurilor cu care colaborează.

Cu cât platformele social media devin mai înrădăcinate în viețile oamenilor și ocupă roluri funcționale dincolo de comunicare, rolul influencerilor este în creștere.

Companiile menționate în raportul Influencer Marketing din 2019 sunt: Ader, Balmain, Brud, Calvin Klein, Coca-Cola, Discord, Dr. Pepper, Fable Studio, Facebook, Hershey’s, Instagram, KFC, LinkedIn, NFL, Nike, Old Spice, Pinterest, Red Bull, Reddit, Sephora, Shadow, Snapchat, Socialyte, Spotify, Superplastic, The Diigitals, TikTok, Toonstar, Twitch, Twitter, Unilever, UTA, și YouTube.

Lista cu toate restricțiile care vor fi ridicate de la 1 iunie. De luni, ieșirea din localitate se face fără declarație
Recomandări
Lista cu toate restricțiile care vor fi ridicate de la 1 iunie. De luni, ieșirea din localitate se face fără declarație
 

Fiecare platformă socială atrage influencerii într-un anumit grad, dar Instagram este cel mai folosit. Aproape patru din cinci (79%) branduri folosesc în principal Instagram pentru campaniile, în comparație cu Facebook (46%), YouTube (36%), Twitter (24%) și LinkedIn (12%).


Familia Jenner -Kardashian este în top

Multe dintre vedete aleg să facă promovări ale unor produse pe conturile lor de socializare pentru că este o afacere cu adevărat profitabilă!

Mama lui Kim, Kris Jenner, care este și managerul ei, a dezvăluit recent că fiicele ei primesc o sumă care conține „șase cifre” pentru postările sponsorizate de pe social media.

Tragedia celor 100.000 de decese COVID din SUA a arătat nu doar cum au eșuat autoritățile, ci cum au fost cel mai grav loviți oamenii defavorizați
Recomandări
Tragedia celor 100.000 de decese COVID din SUA a arătat nu doar cum au eșuat autoritățile, ci cum au fost cel mai grav loviți oamenii defavorizați
 

Kylie Jenner se află pe primul loc în Instagram Rich List, un top al celebrităților, influencerilor și persoanelor publice care câștigă cel mai mult din postări plătite pe Instagram.

Conform listei realizate de Hopper HQ, o postare sponsorizată care apare pe contul lui Kylie Jenner costă un milion de dolari.

Kim Kardashian este unul dintre influencerii de renume, ajungând să câștige din promovarea unor branduri de haine, parfumuri sau produse cosmetice, în jur de 720 de mii dolari pentru o singură postare pe Instagram.

Alte vedete care câștigă bine din Instagram:

  • Selena Gomez ajunge să ia și 800.000 de dolari pe o postare sponsorizată.
  • Cristiano Ronaldo câștigă în jur de 750.000 de dolari pe o postare.
  • Beyonce cere 700.000 de dolari.

Foto: EPA

Citeşte şi:

Emmy 2019. „Game of Thrones”, ultima șansă de a mai câștiga un premiu. Cu cine se află în competiție

Țiriac este, în continuare, cel mai bogat tenismen din istorie. Are o avere mai mare decât Federer, Djokovici, Nadal și Sharapova la un loc

POVEȘTI DIN BUCUREȘTI | Locul cu mii de femei pe pereți. Casa lui Frederic și a Ceciliei Storck e îmbinarea perfectă dintre sculpturile lui și picturile ei

După Marica, un alt fotbalist a fost prins de soţie cu amanta într-o cameră de hotel
GSP.RO
După Marica, un alt fotbalist a fost prins de soţie cu amanta într-o cameră de hotel
Horoscop 29 mai 2020. Săgetătorii sunt acum mai înțelepți și poate mai curajoși
HOROSCOP
Horoscop 29 mai 2020. Săgetătorii sunt acum mai înțelepți și poate mai curajoși