„Chiar dacă bărbații rămân categoria care cumpără cel mai mult, reprezentând 54% dintre clienți, creșterea în rândul femeilor, mai ales din rândul celor mai tinere, este semnificativă”, susțin companiile care vând jucării erotice.
Există și două regiuni fruntașe, Vestfold și Telemark, ai căror locuitori au cumpărat jucării sexuale, uleiuri și costumații erotice cu 30% mai mult decât media națională.
Toată lumea arată cu degetul spre restricțiile de circulație cauzate de pandemie.
„Nu e o tendință nenaturală ca vânzările la produsele erotice să crească și să fie cele mai urmărite produse în această perioadă”, a spus Thomas Elvestad, directorul de marketing a uneia dintre companiile online.
Femeile, în special cele sub 35 de ani, au început să facă tot mai multe cumpărături din zona de „produse erotice”. Tendința de creștere a început în urmă cu un an și s-a mărit cu 7% față de perioada anterioară.
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/1/22/43860ec6a62bff9586c0affd214e0584.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/1/23/9012b14be9e7184878779ab57201d267.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/1/23/c5074fc2099ecb47da76bda4b22a36fd.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2020/4/16/40d6afaece9ae61945f68bd21f597bf6.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/2021/1/22/d8201c6f1fdc8c5f5229acc079cd01c7.jpg)