Cuprins:
Lista trenurilor cu întârzieri
Între Gara de Nord și Gara din Ploiești nu mai circulă niciun tren de mai bine de trei ore. Până în acest moment, 9 trenuri care trebuiau să ajungă în gara din București sunt blocate, tabelele arătând întârzieri de până la 250 de minute.
Este vorba de trenuri care veneau din Brașov, IC 538 și R 3024, ambele cu o întârziere de 250 de minute până în acest moment, și IR 1630, cu 190 de minute întârziere.
Trenul IR 10072, operat de Transferoviar, care venea de la Galați, are o întârziere de peste 60 de minute, iar trenul IRN 473, care trebuia să sosească în Capitală din Budapesta, are o întârziere de aproape două ore.
Trei trenuri care veneau din Suceava, Galați, Iași și Brașov au peste 50 de minute întârziere.
Un tren a spulberat un excavator pe calea ferată
Vă reamintim că circulația feroviară a fost întreruptă între București și Ploiești după ce un tren a izbit în plin un excavator. Accidentul s-a produs la ora 8.53 între stațiile Crivina și Periș, mai exact în halta Scroviștea, la trecerea la nivel cu calea ferată de la km 35+527, prevăzută cu instalație de semnalizare automată (BAT), între trenul de călători IC 538 și un buldoexcavator.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_10e9590dc544ef9410077d46694984b6.jpg)
În urma impactului, locomotiva a fost avariată, urmând ca trenul să îşi reia circulaţia cu o locomotivă de ajutor, după îndepărtarea de pe linie a vehiculului avariat şi finalizarea procedurilor legale.
„Personalul feroviar al SRCF București aflat la faţa locului va acorda tot sprijinul necesar reprezentanţilor ISU pe parcursul operaţiunilor de retragere a buldoexcavatorului de pe calea ferată, astfel încât circulaţia trenurilor să fie reluată în cel mai scurt timp și în condiţii de siguranţă”, au anunțat rezprezentanții CFR.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Ttyy • 10.02.2025, 14:23
Asa se intampla cu firmele de partid. Cel care munceste este cat mai ieftin si necalificat, procedurile nu se respecta, materialele sunt de slaba calitate, nu se intretin echipamente, totul e facut la caterinca ca au spate.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_a05f676eb00d82bcb69bf14f615a55bf.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_ee5ad432d890e28661a76ee925e6a259.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_a27cfce2f1a8ba4fbc55b9b5f38423dc.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_6a45f15be7bc3a493d4a3b0ce21a9b4a.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_7a7596fb2021a89219507f5675467918.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_b68b6bf81fed96cc1fde4da3339a4ab5.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_7e28b3cf9c5df24fb4aa83b349c7d5e8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_6b4d1868873dd0f47bc4a4b7414665d4.jpg)