Potrivit unui studiu, copii care iau masa cu familia lor în mod regulat, scad riscul de obezitate cu 40%, anunţă Daily Mail
Studiul realizat de cercetătorii americani a indicat că dacă cei mici sunt educaţi să respecte un program de somn şi să ia masa cu familia, sunt mai puţin predispuşi la obezitate. De asemenea, reducerea numărului de ore petrecute în faţa televizorului sau computerului reprezintă reguli importante pentru a păstra o greutate normală.
Pentru realizarea acestui studiu, specialiştii de la Universitatea din Ohio, au analizat peste 8.000 de copii.



















