Cei doi vloggeri din spatele proiectului Călător în bascheți au realizat un clip în care promovează turismul românesc, în speranța că vor convinge cât mai mulți oameni să călătorească în țară pentru a revigora sectorul grav afectat de criza COVID-19, informează Pagina de Media.
Laura Vereha şi Sebastian Secan, autorii blogului călătorînbascheţi.ro, spun că videoclipul de promovare a fost filmat în mai multe locuri aparte din ţară, unul dintre acestea fiind satul Gherdeal din Sibiu, unde mai locuiesc doar opt oameni.
Personajul central al videoclipului este Gheorghe Cârje (73 ani), un ţăran din Ţara Făgăraşului care, prin intermediul unei scrisori, îi îndeamnă pe români şi pe străini să descopere România.
Printre destinaţiile turistice propuse în cadrul campaniei de jurnaliştii Laura Vereha şi Sebastian Secan, deţinătorii blogului calatorinbascheti.ro, se numără Munţii Făgăraş, Munţii Apuseni, Bucegi şi Abaţia Cistericiană de la Cârţa, a cărei poveste uimitoare a inspirat filmul „The Nun”, satele săseşti, Transfăgărăşanul, considerat cel mai frumos drum din lume şi „La Palma”, cea mai lungă tiroliană din Europa de Est, aflată în Bucovina.
Campania şi videoclipul de promovare sunt lansate, în premieră, pentru România, în şapte ţări est-europene: România, Ungaria, Cehia, Croaţia, Bulgaria, Slovenia şi Slovacia, printr-un challenge oficial pe TikTok: #RomaniaVie şi ”RomaniaAlive”. Campania este susţinută de creatori de conţinut şi de influenceri din cele şapte ţări, mai scrie sursa citată.