De Mihai Niculescu,

Câteva publicaţii locale de ştiri au scris că anumite companii le-au „interzis” angajatelor să poarte ochelari din diferite motive, relatează BBC și Mediafax.

Printre aceste companii se numără şi câteva lanţuri comerciale care ar fi spus că angajatele care poartă ochelari lasă o „impresie rece” clienţilor.

Interdicția a provocat discuţii aprinse pe reţelele de socializare din Japonia, după relatările postului tv Nippon și publicației Business Insider. Practicile controversate ale companiilor au provocat dezbateri aprinse pe reţelele de socializare, hashtag-ul „glasses are forbidden” devenind în scurt timp viral în Japonia.

Alte firme invoacă motive de siguranţă pentru angajatele companiilor aeriene, în timp ce companiile din sectorul de beauty susţin că, din cauza ochelarilor, machiajul angajatelor nu poate fi văzut cum trebuie.

Sursa foto: Pixabay

Citeşte şi:

Toate investițiile pierdute de România în ultimii ani. De ce ne-au ”sărit” Mercedes, Audi, Volkswagen, Mitsubishi și Bosch

Imaginea din București postată de Leonardo DiCaprio pe Instagram. A strâns zeci de mii de like-uri într-o oră

Descoperirea uimitoare făcută de Microsoft după ce a introdus săptămâna de lucru de patru zile în Japonia

O voce puternică a politicii Suediei, cea mai usturătoare GAFĂ despre România. Până și presa suedeză s-a amuzat
GSP.RO

O voce puternică a politicii Suediei, cea mai usturătoare GAFĂ despre România. Până și presa suedeză s-a amuzat

Horoscop 19 noiembrie 2019. Balanțele nu acceptă jumătăți de măsură
HOROSCOP

Horoscop 19 noiembrie 2019. Balanțele nu acceptă jumătăți de măsură