”București, capitala României, renaște. Este angajamentul Primăriei Capitalei, care a consolidat în ultimii doi ani de zece ori mai multe clădiri decât în 30 de ani”. Așa începe un spot pe care municipalitatea îl caracterizează drept „clip de informare a cetățenilor”.

Vreți informații? Sunați la call center!

Spotul are 40 de secunde și prezintă ce a făcut administrația condusă de Gabriela Firea pentru consolidarea clădirilor cu risc seismic ridicat.

Mai exact, în clip se precizează că angajații Companiei Consolidări lucrează acum în 200 de clădiri cu risc seismic și vor începe lucrările și la celelalte până la sfârșitul anului, iar în paralel primăria a început și un program de reabilitare a fațadelor.

”Toate imobilele din centrul Capitalei incluse în zona prioritară vor avea haină nouă până la finalul anului 2020. Primăria Capitalei oferă facilități atractive proprietarilor de clădiri care se alătură acestui demers. Alege să trăiești într-un București trainic. Consolidează!”, se mai spune în video.

Cum a cheltuit Primăria Capitalei 3,1 milioane de lei din bani publici: clipurile destinate informării populației, publicitate pentru Gabriela Firea
Clotilde Armand, de la Mafie la Curtea de Conturi
Recomandări
Clotilde Armand, de la Mafie la Curtea de Conturi

Clipul se încheie cu sigla Companiei Municipale Consolidări și cu un număr de telefon de la call center la care cetățenii sunt invitați să sune dacă vor mai multe informații.

PMB: ”Urmărește conștientizarea și informarea cetățenilor”

Spotul, parte a campaniei ”Bucureștiul trainic” derulată de municipalitate, se difuzează deja de aproape trei luni pe unele posturi TV, generaliste și de știri, precum Antena 1, Kanal D, Realitatea TV, Antena 3, B1TV și România TV, dar și online pe 11 site-uri de știri: adevărul.ro, digi24.ro, a1.ro, antena3.ro, psnews.ro, stiripesurse.ro, dcnews.ro, prosport.ro, digisport.ro, cancan.ro și ciao.ro.

Campania ”Bucureștiul trainic” ar urma să se încheie în 15 noiembrie.

Primăria susține, într-un răspuns oferit la solicitarea Libertatea, că este un clip de informare a cetățenilor care ”urmărește conștientizarea și informarea cetățenilor cu privire la necesitatea consolidării”.

Însă în cele 40 de secunde pe care le are filmarea nu se regăsesc informațiile de care proprietarul unei locuințe ar avea nevoie, precum obligațiile legale pe care le are dacă locuiește într-o clădire cu risc seismic sau costurile și beneficiile consolidării.

Propunerea de a interzice accesul rușilor în Europa e contestată și de rușii din exil: „După aceea o să-i extrădăm pe toți cei care vorbesc rusește?”
Recomandări
Propunerea de a interzice accesul rușilor în Europa e contestată și de rușii din exil: „După aceea o să-i extrădăm pe toți cei care vorbesc rusește?”

Banii, plimbați de la o companie municipală la alta

Clipul publicitar a fost făcut de Compania Municipală Publicitate și Afișaj, una dintre societățile create la propunerea Gabrielei Firea în 2017 – 2018, pentru a gestiona unele servicii publice din București.

Atât Compania Publicitate și Afișaj, cât și societatea care se ocupă de consolidări, precum și celelalte 20 de companii municipale au fost declarate ca înființate ilegal printr-o decizie definitivă a Curții de Apel București.

Cum a cheltuit Primăria Capitalei 3,1 milioane de lei din bani publici: clipurile destinate informării populației, publicitate pentru Gabriela Firea

Ulterior, Firea a încercat să salveze companiile și a venit cu proiecte în Consiliul General prin care să le introducă în legalitate. Până atunci, însă, ele au continuat să funcționeze și să primească bani de la primărie.

Contractul încheiat de Compania Publicitate și Afișaj cu Compania Consolidări valorează aproape 2,3 milioane de lei.

Suma include costul creației și producției și difuzarea lui pe TV de 2.300 de ori și în online, de 50 de milioane de ori, potrivit Primăriei Capitalei.

„Căldură mare, monșer!”. Ce pași a făcut România, în aproape două decenii, pentru a se adapta la schimbările climatice
Recomandări
„Căldură mare, monșer!”. Ce pași a făcut România, în aproape două decenii, pentru a se adapta la schimbările climatice

Promovare și la Administrația Spitalelor

Nu este singurul contract pe care Publicitate și Afișaj l-a onorat pentru Primăria Capitalei.

ASSMB a plătit și ea aproape 862.000 de lei pentru un clip de promovare a gratuităților și voucherelor oferite de municipalitate, precum programul FIV – ”O șansă pentru cuplurile infertile”, prin care se acordă un sprijin financiar de până la 13.800 de lei pentru fertilizarea in vitro cuplurilor care nu pot avea copii, programul prin care elevii din București beneficiază de aparate dentare gratuite, ori sprijinul financiar de până la 10.000 de lei pentru 100 de medici, pentru a participa la diverse programe de dezvoltare profesională.

Cum a cheltuit Primăria Capitalei 3,1 milioane de lei din bani publici: clipurile destinate informării populației, publicitate pentru Gabriela Firea

Campaniile de promovare personalizate ale ASSMB au ca scop atingerea obiectivelor proiectelor aprobate de către Consiliul General al Municipiului București, prin informarea cât mai eficientă a potențialilor beneficiari asupra activității derulate de Primăria Capitalei, prin ASSMB, în domeniul sănătății.

Răspunsul Primăriei Capitalei pentru Libertatea:

Conform contractului, această campanie se va desfășura până în decembrie 2021, iar spotul publicitar se difuzează deja pe PRO TV, Antena 1, Antena 3, Kanal D, România TV, B1 TV, Realitatea TV și Digi 24 și la radio, pe Radio România Actualități, Digi FM, Kiss FM, Magic FM, Europa FM, Smart Radio, Radio Guerrilla și Radio ZU.

De asemenea, apare ca reclamă și pe site-urile de știri adevărul.ro, digi24.ro, a1.ro, antena3.ro, știripesurse.ro, psnews.ro, cancan.ro, prosport.ro, ciao.ro, dcnews.ro și digisport.ro.

Urmărește-ne pe Google News
Gestul șocant făcut de Serena Williams după ce a fost umilită de Simona Halep. Acum s-a aflat: "Doamna organizatoare devenise palidă când a văzut"
GSP.RO
Gestul șocant făcut de Serena Williams după ce a fost umilită de Simona Halep. Acum s-a aflat: "Doamna organizatoare devenise palidă când a văzut"
Fata din nuc, micuța spion care și-a dat viața pentru România, la numai 12 ani: „Vreau să fac și eu ceva”. A apucat doar să strige victoria...
Playtech.ro
Fata din nuc, micuța spion care și-a dat viața pentru România, la numai 12 ani: „Vreau să fac și eu ceva”. A apucat doar să strige victoria...
Cătălin şi-a luat familia şi s-a mutat din Târgu Jiu la ţară şi nu e singurul. Din acest motiv, preţurile terenurilor au crescut şi de 10 ori
Observatornews.ro
Cătălin şi-a luat familia şi s-a mutat din Târgu Jiu la ţară şi nu e singurul. Din acest motiv, preţurile terenurilor au crescut şi de 10 ori
Horoscop 13 august 2022. Berbecii acordă prea multă atenție unor amănunte neimportante, de care se agață fără să își dea seama
HOROSCOP
Horoscop 13 august 2022. Berbecii acordă prea multă atenție unor amănunte neimportante, de care se agață fără să își dea seama
Un polițist „odios” a inventat o iubită și i-a mințit pe șefii săi că a murit de cancer pentru a obține zile libere
Știrileprotv.ro
Un polițist „odios” a inventat o iubită și i-a mințit pe șefii săi că a murit de cancer pentru a obține zile libere
Plecat din Guvernul Rusiei, a dat de gol când are loc finalul războiului din Ucraina! Răsturnare de situaţie: ce se întâmplă imediat cu Vladimir Putin
Orangesport.ro
Plecat din Guvernul Rusiei, a dat de gol când are loc finalul războiului din Ucraina! Răsturnare de situaţie: ce se întâmplă imediat cu Vladimir Putin
Gina Pistol a dezvăluit câte kg are. Ar vrea să mai dea jos 4, deși e deja ușurică ușurică
PUBLICITATE
Gina Pistol a dezvăluit câte kg are. Ar vrea să mai dea jos 4, deși e deja ușurică ușurică
Pssst!!! Ai auzit de Remixshop? Au zilnic reduceri de până la 90%
PUBLICITATE
Pssst!!! Ai auzit de Remixshop? Au zilnic reduceri de până la 90%