Înotul

Înotătoarele de la Jocurile Olimpice au o siluetă androgină, dar subţire şi musculoasă. Nu-ţi face griji, nu vei avea umerii lor laţi, dacă înoţi de câteva ori pe săptămână! În schimb vei scăpa rapid de kilogramele în plus. Înotul lucrează toţi muşchii, fiind în acelaşi timp un exerciţiu cardio foarte intens. Una alt avantaj este acela că nu îţi suprasolicită articulaţiile, deci îl poţi practica indiferent de numărul kilogramelor tale. Iar vara este sportul ideal, pentru că nu te afectează canicula de afară.

Ciclismul

Cicliştii au cele mai frumoase picioare. Câteva ore pe bicicletă săptămânal îţi „lucrează” intens coapsele, dar şi abdomenul. Este şi un exerciţiu cardio foarte bun şi nu îţi afectează articulaţiile. La fel de utile sunt orele de spinning sau indoor cycling pe care le oferă multe săli de fitness. Se pot arde până la 500 de calorii într-o oră.
 
Citeşte mai multe pe Unica.ro

Serena Williams - Maria Sharapova, meciul șoc de la US Open. „Nu voi mai pierde vreodată în fața acelei ticăloase!”
GSP.RO

Serena Williams - Maria Sharapova, meciul șoc de la US Open. „Nu voi mai pierde vreodată în fața acelei ticăloase!”