„O parte dintre clienții ING întâmpină probleme asociate tranzacțiilor efectuate prin intermediul Revolut de pe carduri Visa, ING primind spre procesare plățile de două ori. Suntem în contact direct cu echipa Revolut pentru reglarea tranzacțiilor pentru clienții ING afectați”, scriu reprezentanţii băncii.

Situația a fost anunțată și de Revolut, pe pagina de Facebook.

„Ni s-a adus la cunoștință faptul că o serie de alimentări de cont realizate în acest weekend prin top-up de pe carduri emise de Visa au fost dublate. În momentul de față, colegii noștri investighează situația și lucrăm contra-cronometru pentru a ne asigura că banii vor fi virați cât mai repede înapoi în conturile afectate. Ne cerem sincer scuze pentru neplacerile create și vă asigurăm că lucrăm activ la remedierea situației”, scriu reprezentanții Revolut.

În octombrie 2018, mai mulți clienți ai ING Bank au întâmpinat probleme cu cardurile, reclamând că banca le-a dublat tranzacțiile efectuate și că s-au trezit fără bani în cont sau chiar pe minus.

Banca a recunoscut problemele și a fost amendată de ANPC.

Ce este Revolut

Revolut a fost înfiinţată în iulie 2015, are sediul în Londra şi peste 4 milioane de utilizatori în Europa.

Utilizatorii Revolut îşi pot deschide un cont curent în câteva secunde, direct din aplicaţie, pot cheltui, primi sau trimite bani oriunde în lume la cursul de schimb interbancar, pot avea expunere imediată la criptomonede. În prezent, peste 10.000 de utilizatori îşi deschid noi conturi Revolut în fiecare zi, reiese din datele oficiale ale companiei. 

Fotografie principală: Shutterstock