De Daniel Ionașcu,

Concomitent, Nissan are vânzări mult mai mari decât Renault și este mai profitabil.

Ce ar fi însemnat fuziunea

Reamintim, grupul Fiat Chrysler a făcut recent o propunere de fuziune acționarilor Renault. Potrivit propunerii, o entitate olandeză ar fi achiziționat atât Renault, cât și Fiat Chrysler.

Fuziunea ar fi creat al treilea grup auto mondial și ar fi dus la economii anuale de 5 miliarde de euro pentru cei doi constructori.

Noul grup ar fi deținut mărcile Renault, Dacia, Fiat, Chrysler, dar și SUV-urile Jeep, camionetele Ram și marca de lux Maserati, ca și Alfa Romeo și Lancia.

Însă Fiat Chrysler a retras oferta, după ce statul francez a cerut o amânare a votului cu scopul de a obține sprijinul Nissan.

Probleme în alianța Renault-Nissan

Renault și Nissan au o alianță globală, însă aceasta întâmpină dificultăți din cauza participațiilor diferite pe care cele două companii le au fiecare la cealaltă.

Nissan deține și marca de lux Infinity și controlează și Mitsubishi.

Relațiile dintre Renault și Nissan au ajuns la un nou minim după arestarea în Japonia a lui Carlos Ghosn, fost șef al celor două, sub acuzații de fraudă și delapidare.

Negocieri la nivel înalt

Toby Myerson, un consilier al lui John Elkann – moștenitorul familiei Agnelli, cea care controlează Fiat – se va deplasa luni la Tokyo pentru discuții exploratorii cu reprezentanții Nissan.

Dacia, cea mai mare companie din România

În România, Renault deține Dacia, cea mai mare companie din țară și cel mai mare exportator. Dacia are peste 14.000 de angajați și mii de furnizori. Tot în țara noastră, grupul francez mai deține și un centru de dezvoltare la Titu.

În 2005 mergea la "Din Dragoste", după ce își înșelase soțul cu 2 bărbați. Uluitor ce s-a aflat acum, după 14 ani VIDEO
GSP.RO

În 2005 mergea la "Din Dragoste", după ce își înșelase soțul cu 2 bărbați. Uluitor ce s-a aflat acum, după 14 ani VIDEO